Pałka za Transformersy (:
Zgadzam się. Dwójka mu wyszła całkiem całkiem, obydwie części The Ring też były spoko, ale Transformers 3, Wiek Zagłady, Bracia Grimm czy klucz do koszmaru to jedne z jego słabszych produkcji.
To samo ode mnie i to jedynie za część 4 bo reszta jeszcze była znośna.